Bitītes
4 gadīgo grupa
Pedagogi- Karīna Bētere, Alise Levicka
Skolotāju palīgs- Iveta Kadile
Līdz pavasarim apgūsim:
Valodu mācību joma
1.Atbild uz jautājumu un uzdod vienkāršus, īsus jautājumus saistītus ar ikdienu.
2.Stāsta par redzēto, dzirdēto, piedzīvoto, saskaņo vārdus teikumā.
3.Runā tautasdziesmas, dzejoļus.
4.Atšķir un nosauc pirmo skaņu vārdā.
5. Raksta burtu elementus neierobežotā laukumā.
6. Raksta savu vārdu pēc spējām.
Sociālā un pilsoniskā mācību joma
1.Stāsta par sevi(dzimums, vecums, izskats, vārds, uzvārds) un savu ģimeni (ģimenes locekļi, viņu vārdi, uzvārdi, izskats, profesijas).
2.Atšķir raksturīgākās emocijas (prieks, dusmas, bēdas, bailes).
3.Veic patstāvīgi izvēlētu vai piedāvātu darbu.
4.Skaidro un cenšas ievērot grupā pieņemtos kārtības un drošības noteikumus.
5.Izvēlas nepieciešamos darba materiālus un sakārto savu darba vietu pirms , pēc darba.
Dabaszinātņu mācību joma
1.Praktiskā darbībā iepazīst un nosauc no plastmasas, papīra, akmens, koka izgatavotu priekšmetu īpašības.
2.Novērotās dabas parādības saista ar gadalaiku.
3.Piedalās apkārtnes sakopšanā, augu kopšanā.
4.Iepazīst tuvākajā apkārtnē augošos augus un dzīvniekus.
Matemātikas mācību joma
1.Praktiskā darbībā nosauc priekšmetu skaitu 10 apjomā.
2.Izvēlas atbilstošu ciparu 1 - 5 vai 1 - 10 (pēc spējām) priekšmetu skaita apzīmēšanai.
3.Salīdzina priekšmetu kopas pēc skaita, lietojot jēdzienus vairāk, mazāk, tikpat.
4.Praktiskā darbībā apkārtējā vidē izzina ģeometriskās figūras riņķi, trijstūri, kvadrātu, taisnstūri, ovālu.
5.Nosauc objekta atrašanās vietu telpā, lietojot jēdzienus virs, zem, pie, aiz, blakus.
Kultūras un mākslas pašizpausmes mācību joma
1.Variē līnijas, krāsas, tekstūras, formas un laukumus radošajā darbā.
2.Vēro, klausās, spēlējas un iztēlojas; rada un īsteno ideju sevi interesējošā mākslinieciskā darbībā
3.Mākslinieciskajā darbībā eksperimentē ar dažādiem materiāliem un tehniskajiem paņēmieniem.
4.Stāsta par savā radošajā darbā un mākslas darbā attēlotajiem notikumiem, emocijām, idejām.
Tehnoloģiju mācību joma
1.Mācās īstenot savu ieceri , ievērojot drošības noteikumus attiecībā uz darba piederumu un instrumentu lietojumu.
2.Veido regulāras un neregulāras formas no dažādiem veidošanas materiāliem- veltnē starp plaukstām un uz pamatnes, noapaļo, izvelk un formē atsevišķas detaļas, veido iespiedumus.
3.Veic atsevišķas darbības ēdiena pagatavošanā, nosauc garšīgus un veselīgus pārtikas ēdienus.
Vērtībizglītība
1. Iepazīst pamatvērtības , ikdienā darbojas saskaņā ar tām.
2. Izprot, ka viņa uzvedība ietekmē citus.
3.Ieklausās citos, spēlējas un sadarbojas viens ar otru.
4.Ciena atšķirīgo, rūpējas viens par otru un neaizskar otru ne ar darbiem, ne vārdiem.
Sports
1. Pārvietojas dažādās vidēs pēc nosacījuma: soļo, skrien, rāpo, lien, veļās, lec, mācās noturēt līdzsvaru.
2. Pārvar šķēršļus dažādos veidos pēc paša vai skolotāja izvirzītajiem nosacījumiem sev piemērotā veidā.
3. Stāsta par savām nepatīkamajām sajūtām un izjūtām.
4. Pārvieto priekšmetus dažādos veidos pēc paša vai skolotāja izvirzītajiem nosacījumiem: tver, padod, ripina, velk, stumj, met, sper.
5. Ikdienā ievēro personīgo higiēnu.
6. Ar prieku iesaistās fiziskās aktivitātēs telpās un ārā un stāsta, ka veselīgi dzīvot nozīmē lietot veselīgu uzturu, ievērot dienas režīmu, ģērbties atbilstoši laikapstākļiem, regulāri iesaistoties fiziskās aktivitātēs; mācās ievērot veselīga dzīvesveida principus.
7. Mācās saskatīt iespējamos traumu gūšanas veidus un rīkoties atbilstoši norādījumiem, kas saistīti ar drošību: stāsta kādi individuālie aizsardzības līdzekļi jālieto, pārvietojoties ar velosipēdu un skrejriteni.
Mūzika
1. Dzied atbilstoši dziesmas tonalitātei un ritmam kopā ar pieaugušo.
2. (2. posms)
3. Dzied tautasdziesmas, piedalās rotaļās, dejās, gatavojas gadskārtu svētkiem un piedalās to svinēšanā. (2. posms)
4. Improvizē ar skaņu rīkiem un kustībām, piebalsojot mūzikai vai attēlojot literārajā darbā dzirdēto. (2. posms)
5. Veic kustības atbilstoši mūzikas ritmam un tempam. (2. posms)