Bizmārītes

3gadīgo grupa

Pedagogi- Inguna Āboliņa, Dace Logina- Zaķe

Skolotāju palīgs- Solveiga Lapkova

Līdz pavasarim apgūsim:

Mācību jomu sasniedzamie rezultāti :

 

CAURVIJAS

Ø  Formulē vienkāršas sakarības un darbību secību.

Ø  Ievēro dienas kārtību.

Ø  Izturas pieklājīgi un rīkojas iejūtīgi, mācās veidot noturīgas attiecības un savu izpratni par draudzību.

o   Izturas pieklājīgi viens pret otru.

o   Rīkojas iejūtīgi pret citiem.

o   Mācās veidot noturīgas attiecības.

o   Mācās veidot savu izpratni par draudzību.

Ø  Mācās risināt konfliktsituācijas, saskaņot darbības ar citiem.

Ø  Mācās uzklausīt citus un izteikt savu viedokli.

Ø  Sāk saprast, kā paša emocijas un uzvedība ietekmē citus.

Ø  Spēj paveikt darbību līdz galam.

DABASZINĀTNES

Ø  Iepazīst un rūpējās par augiem tuvākajā/tālākajā apkārtnē.

o   Iepazīst un rūpējās par augiem tuvākajā apkārtnē.

o   Iepazīst augus tālākajā apkārtnē.

Ø  Praktiskā darbībā iepazīst un nosauc no plastmasas, papīra, akmens, koka izgatavotu priekšmetu īpašības. (2. posms)

o   Praktiskā darbībā iepazīst un nosauc koka priekšmetus.

o   Praktiskā darbībā iepazīst un nosauc plastmasas priekšmetus.

o   Praktiskā darbībā iepazīst un nosauc papīra priekšmetus.

o   Praktiskā darbībā iepazīst un nosauc akmens priekšmetus.

Ø  Vēro un nosauc novērotos debess ķermeņus. (2. posms)

Ø  Vēro un nosauc putnus, dzīvniekus, kukaiņus tuvākajā apkārtnē.

o   Vēro un nosauc putnus tuvākajā apkārtnē.

o   Vēro un nosauc dzīvniekus tuvākajā apkārtnē.

o   Vēro un nosauc kukaiņus tuvākajā apkārtnē.

KULTŪRA UN PAŠIZPAUSME MĀKSLĀ

Ø  Klāj uz papīra iegūtās atvasinātās krāsas.

Ø  Runā skaitāmpantus un īsus dzejoļus. (2. posms)

Ø  Variē līnijas, krāsas, tekstūras, formas un laukumus radošajā darbā. (2. posms)

Ø  Zīmē vertikālas, horizontālas līnijas.

MATEMĀTIKA

Ø  Grupē priekšmetus pēc vienas pazīmes, piemēram, krāsas, lieluma, formas. (2. posms)

o   Grupē priekšmetus pēc krāsas.

o   Grupē priekšmetus pēc lieluma.

o   Grupē priekšmetus pēc formas.

Ø  Nosauc diennakts daļas, stāsta par cilvēka darbībām noteiktajā laika posmā.

Ø  Pazīst ciparus no 1-5.

Ø  Praktiskā darbībā apkārtējā vidē izzina ģeometriskās figūras (riņķi, trijstūri, četrstūri) un telpiskus ķermeņus (lodi, kubu, piramīdu) un raksturo to formu. (2. posms)

o   Praktiskā darbībā apkārtējā vidē izzina ģeometriskās figūras (riņķi, trijstūri, četrstūri) un raksturo to formu

o   Praktiskā darbībā apkārtējā vidē izzina telpiskus ķermeņus (lodi, kubu, piramīdu) un raksturo to formu

Ø  Praktiskā darbībā nosauc priekšmetu skaitu pieci apjomā. (2. posms)

SOCIĀLĀ

Ø  Atšķir labu rīcību no sliktas saskarsmē ar citiem. (2. posms)

Ø  Atšķir raksturīgākās emocijas (prieks, dusmas, bēdas, bailes). (2. posms)

Ø  Rotaļājas un darbojas pārī un nelielā grupā. (2. posms)

Ø  Skaidro un cenšas ievērot grupā pieņemtos kārtības un drošības noteikumus. (2. posms)

Ø  Stāsta par sevi (dzimums, vecums, izskats, vārds, uzvārds) un savu ģimeni (ģimenes locekļi, viņu vārdi, uzvārdi, izskats, profesijas). (2. posms)

o   Nosauc savu un ģimenes locekļu vārdus un uzvārdus.

o   Stāsta par savas ģimenes locekļu profesijām.

o   Stāsta par sevi un ģimenes locekļiem (dzimums, vecums, izskats)

Ø  Veic patstāvīgi izvēlētu vai piedāvātu darbību. (2. posms)

TEHNOLOĢIJAS

Ø  Apgūst dažādus darba paņēmienus un drošības noteikumus savas ieceres īstenošanai no papīra un tekstilmateriāliem: līmējot savieno detaļas; plēš papīru pa līniju; loka papīru divās daļās, lai iegūtu sev vēlamo formu (kartīte); ar šķērēm izgriež vienkāršu formu siluetus. (2. posms)

o   Darbs ar līmi.

o   Darbs ar šķērēm.

o   Darbs ar papīru.

Ø  Izsaka ideju savas ieceres īstenošanai un izvēlas materiālus. (2. posms)

Ø  Mācās pareizi turēt un lietot rakstāmpiederumus un darbarīkus. (2. posms)

Ø  Veic atsevišķas darbības ēdiena pagatavošanā, nosauc garšīgus un veselīgus pārtikas produktus. (2. posms)

Ø  Veido regulāras un neregulāras formas no dažādiem veidošanas materiāliem – veltnē starp plaukstām un uz pamatnes, noapaļo, izvelk un formē atsevišķas detaļas, veido iespiedumus. (2. posms)

 

VALODA

Ø  Atbild uz jautājumu un uzdod vienkāršus, īsus jautājumus, saistītus ar ikdienu. (2. posms)

Ø  Darbojoties iepazīst sev nozīmīgus burtus. (2. posms)

Ø  Klausās tekstu, nosauc darbojošās personas, to emocijas un darbības. (2. posms)

Ø  Saklausa un mācās atšķirt runas intonācijas, kuras pauž emocijas. (2. posms)

Ø  Stāsta par redzēto, dzirdēto, piedzīvoto, saskaņo vārdus teikumā. (2. posms)

Ø  Uzklausa citus, iesaistās sarunā. (2. posms)

VĒRTĪBIZGLĪTĪBA

Ø  Būt laipniem vienam pret otru, izpalīdzīgiem.

Ø  Censties paveikt darbus kārtīgi un līdz galam.

Ø  Izturas pieklājīgi un rīkojas iejūtīgi, mācās veidot noturīgas attiecības un savu izpratni par draudzību.

Ø  Izturēties ar cieņu pret savu ģimeni, skolotājiem.

Ø  Mācīt saudzēt dabu un rūpēties par tuvāko apkārtni.

MŪZIKA

Ø  Brīvi kustas mūzikas pavadījumā. (1. posms)

Ø  Piebalso pieaugušā dziedājumam. (1. posms)

Ø  Piedalās gadskārtu svētku svinēšanā. (1. posms)

Ø  Rada skaņas ar dažādiem skaņu rīkiem. (1. posms)

Ø  Veic kustības atbilstoši mūzikas ritmam un tempam. (2. posms)

Ø  Dzied atbilstoši dziesmas tonalitātei un ritmam kopā ar pieaugušo.

Ø  (2. posms)

Ø  Dzied tautasdziesmas, piedalās rotaļās, dejās, gatavojas gadskārtu svētkiem un piedalās to svinēšanā. (2. posms)

Ø  Improvizē ar skaņu rīkiem un kustībām, piebalsojot mūzikai vai attēlojot literārajā darbā dzirdēto. (2. posms)

SPORTS

Ø  Pārvietojas dažādās vidēs pēc nosacījuma: soļo, skrien, rāpo, lien, veļās, lec, mācās noturēt līdzsvaru.

Ø  Pārvar šķēršļus dažādos veidos pēc paša vai skolotāja izvirzītajiem nosacījumiem sev piemērotā veidā.

Ø  Stāsta par savām nepatīkamajām sajūtām un izjūtām.

Ø  Pārvieto priekšmetus dažādos veidos pēc paša vai skolotāja izvirzītajiem nosacījumiem: tver, padod, ripina, velk, stumj, met, sper.

Ø  Ikdienā ievēro personīgo higiēnu.

Ø  Ar prieku iesaistās fiziskās aktivitātēs telpās un ārā un stāsta, ka veselīgi dzīvot nozīmē lietot veselīgu uzturu, ievērot dienas režīmu, ģērbties atbilstoši laikapstākļiem, regulāri iesaistoties fiziskās aktivitātēs; mācās ievērot veselīga dzīvesveida principus.

Ø  Mācās saskatīt iespējamos traumu gūšanas veidus un rīkoties atbilstoši norādījumiem, kas saistīti ar drošību: stāsta kādi individuālie aizsardzības līdzekļi jālieto, pārvietojoties ar velosipēdu un skrejriteni.

Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai sniegtu Jums vislabāko pārlūkošanas pieredzi. Lasīt vairāk Sapratu