Zaķīši
2gadīgo grupa
Pedagogi- Līga Čerņajeva, Ivita Kušķe
Skolotāju palīgs- Madara Laktuka
LĪDZ PAVASARIM PAVEIKSIM
Mācību jomu sasniedzamie rezultāti :
VALODU MĀCĪBU JOMA
· Ieklausās tekstā, reaģē uz to ar emocijām, darbību un valodu.
· Klausās un atkārto dzirdētās skaņas.
· Nosauc pazīstamus priekšmetus, dzīvas būtnes un darbības, ko veic pats un citi.
· Pievērš uzmanību rakstiskai informācijai.
· Vārdiski vai ar darbību vēršas pie citiem, lai izteiktu savu vajadzību.
· Vārdos vai neverbāli pauž emocijas.
SOCIĀLĀ UN PILSONISKĀ JOMA.
· Atpazīst Latvijas karogu.
· Izrāda līdzjūtību, kad cits ir sāpināts.
· Izrāda vēlmi veikt kādu darbību kopā ar citiem.
· Mācās ievērot vienotus, vienkāršus kārtības un drošības noteikumus.
· Mācās pareizi turēt un lietot karoti.
· Nosauc valsti, kurā dzīvo.
· Novelk apģērbu un apavus ar pieaugušā palīdzību.
· Piedalās pieaugušā organizētās aktivitātēs.
KULTŪRAS IZPRATNES UN PAŠIZPAUSMES MĀKSLĀ MĀCĪBU JOMĀ.
· Izmanto dažādas līnijas, laukumus, formas un krāsas radošajā darbā.
· Izmanto mākslinieciskajā darbībā dažādus materiālus un tehniskos paņēmienus.
· Piedalās gadskārtu svētku svinēšanā.
· Spēlējas ar rotaļlietām, sarunājas ar tām, runā to balsīs.
DABASZINĪBU MĀCĪBU JOMA.
· Izmantojot maņas, novēro un iepazīst iežus un ūdeni.
· Nosauc novērotās dabas parādības, piemēram, lietus, sniegs, varavīksne, vējš.
· Novēro un iepazīst tuvākajā apkārtnē sastopamos augus un dzīvniekus.
· Praktiskā darbībā iepazīst no plastmasas, papīra, akmens, koka izgatavotus priekšmetus.
MATEMĀTIKAS MĀCĪBU JOMA.
· Atšķir priekšmetu apaļas un stūrainas formas apkārtējā vidē.
· Praktiskā darbībā atlasa priekšmetus pēc kopīgām un atšķirīgām pazīmēm.
· Praktiskā darbībā atšķir jēdzienus īss, garš, plats, šaurs.
· Praktiskā darbībā atšķir jēdzienus uz, zem, pie, aiz.
· Praktiskā darbībā atšķir jēdzienus viens, daudz.
· Praktiskā darbībā nosauc priekšmetu skaitu trīs apjomā.
· Veido taisnas rindas no priekšmetiem, ievēro atstarpes.
TEHNOLOĢIJU MĀCĪBU JOMA(DARBS AR MATERIĀLIEM)
· Apgūst dažādus darba paņēmienus un drošības noteikumus savas ieceres īstenošanai no papīra un tekstilmateriāliem: pielīmē papīru pie pamatnes; burza papīru, lai izveidotu kādu objektu, piemēram, bumbu; plēš plānu papīru strēmelēs; lietojot šķēres, ar vienu kustību pārgriež šauru papīra sloksni.
· Veido dažādas formas no piedāvātajiem plastiskajiem materiāliem – mīca, veltnē starp plaukstām, noapaļo, savieno detaļas; no lielāka plastiska materiāla gabala atdala mazākas daļas.
Sports
· Pārvietojas vidē sev pieņemamā veidā. Izmanto vides un pieaugušo piedāvātās iespējas: soļo, skrien, lec, mācās noturēt līdzsvaru.
· Pārvar šķēršļus sev pieņemamā veidā: kāpj, rāpjas, izlien.
· Pārvieto dažādus priekšmetus sev pieņemamā veidā: tver, padod, ripina, velk, stumj, met.
· Veic ar personīgo higiēnu saistītas darbības pieaugušo uzraudzībā.
· Ar prieku iesaistās fiziskās aktivitātēs telpās un ārā, ievēro dienas režīmu
Mūzika
· Brīvi kustas mūzikas pavadījumā.
· Piebalso pieaugušo dziedājumam.
· Piedalās gadskārtu svētku svinēšanā.
· Rada skaņas dažādiem skaņu rīkiem.
· .Spontāni iesaistās mākslinieciskā darbībā.