Zaķīši

2gadīgo grupa

Pedagogi- Līga Čerņajeva, Ivita Kušķe

Skolotāju palīgs- Madara Laktuka

LĪDZ PAVASARIM PAVEIKSIM

Mācību jomu sasniedzamie rezultāti :

VALODU MĀCĪBU JOMA

·         Ieklausās tekstā, reaģē uz to ar emocijām, darbību un valodu.

·         Klausās un atkārto dzirdētās skaņas.

·         Nosauc pazīstamus priekšmetus, dzīvas būtnes un darbības, ko veic pats un citi.

·         Pievērš uzmanību rakstiskai informācijai.

·         Vārdiski vai ar darbību vēršas pie citiem, lai izteiktu savu vajadzību.

·         Vārdos vai neverbāli pauž emocijas.

SOCIĀLĀ UN PILSONISKĀ JOMA.

·         Atpazīst Latvijas karogu.

·         Izrāda līdzjūtību, kad cits ir sāpināts.

·         Izrāda vēlmi veikt kādu darbību kopā ar citiem.

·         Mācās ievērot vienotus, vienkāršus kārtības un drošības noteikumus.

·         Mācās pareizi turēt un lietot karoti.

·         Nosauc valsti, kurā dzīvo.

·         Novelk apģērbu un apavus ar pieaugušā palīdzību.

·         Piedalās pieaugušā organizētās aktivitātēs.

KULTŪRAS IZPRATNES UN PAŠIZPAUSMES MĀKSLĀ MĀCĪBU JOMĀ.

·         Izmanto dažādas līnijas, laukumus, formas un krāsas radošajā darbā.

·         Izmanto mākslinieciskajā darbībā dažādus materiālus un tehniskos paņēmienus.

·         Piedalās gadskārtu svētku svinēšanā.

·         Spēlējas ar rotaļlietām, sarunājas ar tām, runā to balsīs.

DABASZINĪBU MĀCĪBU JOMA.

·         Izmantojot maņas, novēro un iepazīst iežus un ūdeni.

·         Nosauc novērotās dabas parādības, piemēram, lietus, sniegs, varavīksne, vējš.

·         Novēro un iepazīst tuvākajā apkārtnē sastopamos augus un dzīvniekus.

·         Praktiskā darbībā iepazīst no plastmasas, papīra, akmens, koka izgatavotus priekšmetus.

MATEMĀTIKAS MĀCĪBU JOMA.

·         Atšķir priekšmetu apaļas un stūrainas formas apkārtējā vidē.

·         Praktiskā darbībā atlasa priekšmetus pēc kopīgām un atšķirīgām pazīmēm.

·         Praktiskā darbībā atšķir jēdzienus īss, garš, plats, šaurs.

·         Praktiskā darbībā atšķir jēdzienus uz, zem, pie, aiz.

·         Praktiskā darbībā atšķir jēdzienus viens, daudz.

·         Praktiskā darbībā nosauc priekšmetu skaitu trīs apjomā.

·         Veido taisnas rindas no priekšmetiem, ievēro atstarpes.

TEHNOLOĢIJU MĀCĪBU JOMA(DARBS AR MATERIĀLIEM)

·         Apgūst dažādus darba paņēmienus un drošības noteikumus savas ieceres īstenošanai no papīra un tekstilmateriāliem: pielīmē papīru pie pamatnes; burza papīru, lai izveidotu kādu objektu, piemēram, bumbu; plēš plānu papīru strēmelēs; lietojot šķēres, ar vienu kustību pārgriež šauru papīra sloksni.

·         Veido dažādas formas no piedāvātajiem plastiskajiem materiāliem – mīca, veltnē starp plaukstām, noapaļo, savieno detaļas; no lielāka plastiska materiāla gabala atdala mazākas daļas.

Sports

·         Pārvietojas vidē sev pieņemamā veidā. Izmanto vides un pieaugušo piedāvātās iespējas: soļo, skrien, lec, mācās noturēt līdzsvaru.

·         Pārvar šķēršļus sev pieņemamā veidā: kāpj, rāpjas, izlien.

·         Pārvieto dažādus priekšmetus sev pieņemamā veidā: tver, padod, ripina, velk, stumj, met.

·         Veic ar personīgo higiēnu saistītas darbības pieaugušo uzraudzībā.

·         Ar prieku iesaistās fiziskās aktivitātēs telpās un ārā, ievēro dienas režīmu

Mūzika

·         Brīvi kustas mūzikas pavadījumā.

·         Piebalso pieaugušo dziedājumam.

·         Piedalās gadskārtu svētku svinēšanā.

·         Rada skaņas dažādiem skaņu rīkiem.

·         .Spontāni iesaistās mākslinieciskā darbībā.

Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai sniegtu Jums vislabāko pārlūkošanas pieredzi. Lasīt vairāk Sapratu