Ezīši

5gadīgo grupa

Pedagogi- Gunta Vasiļauska, Ija Čerbikova

Skolotāju palīgs- Ineta Krevica

Līdz pavasarim varēsim:

Mācību jomu sasniedzamie rezultāti :

Valodu mācību joma

·         Jautā par neskaidro un atbild uz konkrētu jautājumu

·         Piedalās sarunā, nepārtrauc runātāju

·         Iesaistās sarunā par tematiem, kuri saistīti ar ikdienu un mācību procesiem

·         Izsaka savas vajadzības

·         Klausās tekstu, nosauc tajā darbojošās personas, atstāsta notikumus, izdomā teksta turpinājumu

·         Stāsta par redzēto, dzirdēto, savām emocijām

·         Atšķir un nosauc skaņas vārdā

·         Skaņu apzīmē ar atbilstošu burtu

·         Lasa zilbes

·         Raksta drukātos burtus neierobežotā laukumā
Matemātikas mācību joma

·         Skaitu apzīmē ar tam atbilstošiem cipariem, raksta ciparus

·         Praktiskā darbībā veido skaitļa sastāva dažādas variācijas 10 apjomā

·         Ar nosacītiem mēriem nosaka garumu, platību, ietilpību

·         Izzina ģeometriskās figūras, telpiskus ķermeņus, raksturo to formu, saista ar atpazīstamiem objektiem

·         Nosauc objektu atrašanās vietu telpā, plaknē
Sociālā un pilsoniskā mācību joma

·         Stāsta par savu dzīvesvietu, zina adresi

·         Mācās paust emocijas atbilstoši situācijai

·         Sadarbojas īstenojot kopīgu uzdevumu

·         Atpazīst un nosauc Latvijas valsts simbolus – karogu, ģērboni, himnu, mācas ar cieņu izturēties pret tiem

·         Saprot kārtības un drošības noteikumus, ievēro tos
Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību joma

·         Mākslinieciskajā darbībā mērķtiecīgi eksperimentē ar paša izvēlētiem materiāliem un tehniskiem paņēmieniem

·         Runā dzejoļus, maina balss skaļumu un runas tempu atbilstoši saturam

·         Vēro, klausās un iztēlojās; rada un īsteno ideju mākslinieciskā darbībā
Tehnoloģiju mācību joma

·         Plāno savas ieceres īstenošanas soļus, izvēlas nepieciešamos materiālus

·         Apgūst dažādus darba paņēmienus, drošības noteikumus savas ieceres īstenošanai no papīra, tekstilmateriāliem, dabas materiāliem

·         Pareizā satvērienā lieto rakstāmpiederumus un darbarīkus

·         Piedalās vienkāršu ēdienu pagatavošanā, iepazīst veselīga uztura nozīmi
Dabas zinātņu mācību joma

·         Eksperimentējot salīdzina dažādu priekšmetu īpašības, to izmantošanas iespējas

·         Novērojot, salīdzinot un eksperimentējot izzina tuvākajā apkārtnē raksturīgo dzīvo organismu pazīmes

·         Atpazīst un nosauc apkārtnē esošos augus, putnus, dzīvniekus

·         Saprot, ka jāsaudzē daba un tās resursi
Vērtībizglītība

·         Iepazīst pamatvērtības, ikdienā darbojas saskaņā ar tām

·         Izprot, ka viņa uzvedība ietekmē citus

·         Ieklausās citos,  spēlējas un sadarbojas viens ar otru

·         Ciena atšķirīgo, rūpējas viens par otru un neaizskar otru ne ar darbiem, ne vārdiem
Caurviju prasmes

·         Sadarbība - prot sadarboties pāros, mazās grupiņās, veicot uzdevumus

·         Kritiskā domāšana un problēmsituāciju risināšana – rod risinājumu sarežģītās situācijās, prot atrisināt radušās problēmas

·         Pašvadīta mācīšanās – spēj patstāvīgi pievērsties izziņas procesam, iegūtās zināšanas pielieto ikdienā

·         Jaunrade un uzņēmējspēja – meklē jaunas iespējas, rada un uzdrīkstas piedāvāt pats, tās īstenot

·         Pilsoniskā līdzdalība – izprot kā mijiedarbojas sabiedrība, vide un es pats, ir skaidras savas vērtības un lēmumus iesaistīties sabiedriskos procesos pieņem saskaņā ar tām

·         Digitālā pratība – gudri izmanto, lieto digitālās ierīces izziņas un mācību procesā
Mūzika

·         Dejo vienkāršus deju soļus atbilstoši mūzikas ritmam un tempam. (3. posms)

·         Dzied individuāli atbilstoši dziesmas tonalitātei un ritmam ar pavadījumu un bez tā. (3. posms)

·         Iepazīst latviešu un citu tautu tradicionālajai kultūrai raksturīgās dejas, dziesmas, zīmes, svētkus. (3. posms)

·         Muzicē individuāli un kopā ar citiem: dzied, spēlē skaņu rīkus, izpilda (improvizē) muzikāli ritmiskas kustības. (3. posms)

·         Stāsta par savu pieredzi radošā darbībā, raksturo vizuālās mākslas, mūzikas un literārā darba radīto pārdzīvojumu. (3. posms)
Sports

·        Pārvietojas sev un citiem drošā veidā dažādās šķēršļu joslās un kustību rotaļās; apvieno soļošanu, skriešanu, rāpošanu, rāpšanos, notur līdzsvaru, izvēlas pārvietošanās veidu atbilstoši situācijai.

·        Pārvar šķēršļus sev un citiem drošā veidā, izvēlas darbības veidu atbilstoši situācijai.

·        Apzinās savu dzimumu un ķermeņa neaizskaramību.

·        Pārvieto priekšmetus sev un citiem drošā veidā, izvēloties darbības veidus atbilstoši situācijai: tver, padod, ripina, velk, stumj, met, sper.

·        Ikdienā regulāri ievēro personīgo higiēnu.

·        Ar prieku iesaistās fiziskās aktivitātēs un veido veselīga dzīvesveida ieradumus.

·        Saskata iespējamos traumas gūšanas veidus un ievēro drošības noteikumus, pārvietojoties, pārvarot šķēršļu joslu, pārvietojot priekšmetus; stāsta, kādi individuālie aizsardzības līdzekļi jālieto dažādās kustību aktivitātēs, piemēram, pārvietojoties ar velosipēdu.
 

 

Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai sniegtu Jums vislabāko pārlūkošanas pieredzi. Lasīt vairāk Sapratu